Merjenje odziva in analitika

7 korakov do dobičkonosne e-mail marketing strategije

 



Merjenje in analiziranje odziva


Kako dobro je uspela vaša kampanja, lahko ugotovite le, če dosledno merite odziv prejemnikov vaše e-pošte. Servis Newsletter.si ima za ta namen vgrajena vsa potrebna orodja. Koliko prejemnikov je odprlo pošto, katere povezave so klikali, koliko pošte je dospelo, koliko prejemnikov se je odjavilo od vaših sporočil, so le nekateri kazalci, ki vas bodo usmerjali pri izpopolnjevanju vaših e-poštnih kampanj.


Odpiranje e-pošte
V poročilu o poteku kampanje lahko jasno vidite, kolikšnemu številu in katerim prejemnikom je bilo prejeto sporočilo dovolj zanimivo, da so ga odprli in pogledali.

 


Kdo je kliknil kaj
Informacije o povezavah, na katere je kliknil posamezen prejemnik, so nepogrešljive za ustvarjanje celotne slike o tem, katere informacije približno zanimajo vaše naročnike in kje so priložnosti za bolj oseben pristop k posamezni stranki.

 


Samodejno beleženje odjav s seznama
V poročilu lahko vidite, koliko prejemnikov se je odjavilo z vašega e-mail seznama. Ti prejemniki bodo v sistemu samodejno označeni kot odjavljeni in ni bojazni, da bi jim pomotoma ponovno poslali e-pošto.

 


In še več...


Izvoz v Excel za nadaljno obdelavo
Poročilo o posamezni kampanji lahko enostavno izvozite v pregledničnemu formatu in poročilo naprej urejate v Excelu ali podobnemu programu.